Friday 22 August 2008

Widgets

gambar kenangan tuk semua Malaysian Brunel

erm... rasa tak leh tdo pulak malam ni.. rasa ngantok, tapi takleh tdo... alang2 berjaga teruslah kot tunggu subuh yang nak masuk kol 345 ni.... kengkadang terbayang2 ngan terngiang2 gak apa yang di katakan oleh pompuan tak sedar di untung tu.... takpelah, dah perangai manusia kan.... nak wat camana....

erm... nak tunjukkan sesuatu yang kami berikan sebagai cenderahati kenangan tuk mereka2 yan hadir masa majlis BBQ tu... yang ni, aiman yang buat.... keytip btol dia buat... aku tak sangka plak dia buleh buat camni punya cantik... heheheh

aku mintak tolong dia createkan satu gambar saiz A4 yang boleh memuatkan gambar semua org sebagai kenangan... pastu, bila dia antar jek... huh!!!!! terkejut giler aku... lawa siottttt!!!!! pastu, bila aku mula pas kan gambar2 tu kat lelain, semua memuji.... tapi aku gtau ngan dorg awal2 lagi.... yang gambar tu, bukan aku yang edit.... tapi aiman.... kene gtau jugak... sebab aku taknak jadi manusia yang lupa daratan.... teringat kisah tidak mengaku guru masa aku baca kecik2 dulu kat sekolah rendah agama... erm.... nilah gambar nye....


cantik tak???? hehehehehe..... aku cakap ngan aiman.... kalau ada gak yang kompelin kata tak lawa, empuk jek kepala dia ngan lesung batu.... sapa lagi kalau minah yang sentiasa betul tu.... huhuhu

nak kenalkan dengan pembuat benda ni.... hehehehe.... barisan ke empat, tepi belah kiri sekali.... alah, yang dok dalam semak tu.... taktaulah aku camana dorg ni amik gambo....

1 comment:

Unknown said...

cantik tul editing..jepp aida zuraimi tu staf upsi kan.a.da kwn upsi aku akt sini kwn dia..n aku kenal gak si mimi nie masa marking paper matriks 2006..