Thursday 23 October 2008

Widgets

inginkan perut yang kempis??????

tadaaaaaaaaaaaaa......... yeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa.... andreeeee... andreeee.... update kali kedua dalam masa tak sampai 2 jam.... maklumlah, lama tak nulis, so kira qada'lah kan... sesambil tu, nak gak belawan ngan puan areej (saja glemerkan nama dia) dari segi posting dalam sehari....

baru pas makan ayam perisa kunyit... bolehlah kan, sebab masak sendiri, makan pun sendirik ler... nak turunkan ilmu ni sebenarnya... ilmu untuk menguruskan badan... semenjak aku kat cni, senang btol nak turunkan badan. in fact, seluar2 yang dulu aku takleh pakai, boleh pakai dah sekarang ni... "en terungceweng, tak teringin ke badan macam ku yang kini telah kuncup umpama bunga kuncup di waktu pagi????" huhuhu

caranya mudah saja....

1. beli konflek, atau kokokrunch atau hanistar, atau yang seangkatan dengan nya lah...
2. buh benda tu dalam mangkuk. lagi banyak lagi bagus. sebab lagi cepat kurus. (jgn lupa bukak pestitnya yeeee....)
3. masukkan air mangga atau air oren atau jus oren yang dalam kotak atau botol dalam mangkuk yang berisi konflek, atau kokokrunch atau hanistar, atau yang seangkatan dengan nya tu... pastikan sejuk air tu. kalau kurang, impactnya kurang berkesan...
4. kemudian, dengan lahap serta jgn lupa baca doa makan, silalah ngap benda tu. kalau anda dalam kelaparan, lagi bagus. sebab lagi lahap anda akan makan (macam aku makan pagi tadik, lapo gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) lagi impactnya datang... untuk nampak impact yang lebih berkesan, sila timbang berat anda terlebih dahulu.
5. dalam beberapa minit (impact paling cepat) atau beberapa jam (filter kat dalam perut tebal sgt kot), maka, anda akan berulang kali ke tandas (kalau dalam kes aku, 5 6 kalilah jugak.. sib baik tak p opis tadik)... agak2 dah lega, dan rasa macam dah takde benda dalam perot, sila timbang semula berat badan anda... mesti turun kan??????

selain makan yang tadik, ada banyak makanan2 yang boleh digunakan untuk menurunkan berat badan anda. nanti, kalau aku ada resipi untuk turunkan badan lagi, aku sebarkan kat semua. aku kan 'pakar' memasak untuk diet... suka merekayasa lauk2 yang tahapaapatah jadiknya... yang pasti, asal aku masak jek, lepas makan... mesti aku kembali kurus... lagi2 makin kurus lepas aku merekayasa cendawan. hajat kat hati nak buat macam apandi buat, cendawan masak sos tiram, tapi, lain pulak jadinya, bila memacam benda aku masuk kan... maka jadilah cendawansostiramtaktauaparasasebabtahmasukperisaapa.... elok jek lepas makan, berkali2 jugaklah masuk toilet. bukan keracunan ye... tapi, aku kan pandai buat makanan tuk diet... maklumlah, aku ni mengikut kata dalam iklan... "ANDA MAMPU MENGUBAHNYA..."

sok2, kalau ada lagi makanan tuk diet, aku share lagi ek... nak solat aso plak...

assalamualaikum (jgn lupa jawab tau, mak kite kata, dosa kalau tak jawab salam...)

No comments: