Friday 13 March 2009

Widgets

bengong punya org!!!

salam...

nak cerita lagi...

semalam aku dapat bil air... disebabkan aku tak guna meter, maka dia pun main sesuka hati letak jumlah yang aku kene bayar... takdelah sesuka hati, tapi, adalah pengiraan dia... macam rumah tu kelas a ke, b ke, berdasarkan kepada council tax (kira sesuka hati jugaklah kan????). pastu yang aku marhanya kat dorg ni... ada dua sebab... angin betol aku...

1. aku dah bayar bil tuk bil bulan jan, feb n mac... pastu, tetiba sampai surat ni, dia kata aku tak bayar... kepala hotak dia... geram plak... dah satu keje aku nak kene phone dia balik... dah kene buat satu keje tambahan, buat skrip... dah satu keje aku nak mereka2 cipta ayat2 yang menyatakan hak2 aku...

2. ada ke patut dia letak bil in advance sekali gus tuk setahun????? GILERRRRRRRRRRRRR!!!! kalau aku org kaya, takpelah jugak... kalau letak 3 bulan macam ritu, aku leh tahan lagi... ni letak setahun terus... geram btol... dah satu keje aku nak tepon...

pastu pagi ni tepon dorg, dia kata, ignore jek bil tu... nanti dia akan antar yang lain... budus btol... apalah punya sistem dorg guna ni... manual ke apa... samalah macam lesen tv ritu... sesuka hati jek kata aku ada bukak tv tanpa lesen masa dok hostel dulu... bukan main cuak aku lagi.. yelah, org tak pernah buat salah... pastu tetiba dapat surat kata buat salah... mana tak cuak... pastu bila tepon, katanya, tersilap antar... bengong btol... buat cuak org jek... panas ni... panas... rasa macam nak bakar jek kampeni dorg tu... huh!!!!!

tuanpunyablog: takde apa2 nak cakap... tengah geram!!!!

No comments: