Friday 27 March 2009

Widgets

penantian suatu penyiksaan

salam...

setengah jam dah aku nunggu ni... Dr Tillal tak mai opis dia pun lagik... aiyak... camana ek??? nak balik ke nak terus tunggu??? selalu tak macam ni... paling lambat pun, 5 menet aku tunggu... aku ada no phone dia... tapi segan palk nak msg... almaklumlah, i ni kan pemalu... huhuhu

erm... kalau aku tunggu dia datang pun, rasanya aku takkan jumpa dia lama... sebab aku pun taktau bila dia akan datang, n satu lagi yang paling penting, as i mentioned before this n3.... aku pun taktau nak bincangkan apa ngan dia... dahlah ngantuk giler ni... jangan sampai aku tertdo atas sofa kat ruangan menunggu ni sudah... mata aku ni bukan btol sgt... kalau dalam toilet pun aku leh tertdo kalau ngantuk giler... dahlah tdo nye mengalahkan katak mengaum (nak tunjukkan betapa kuatnya aku berdengkur)... sat g semua pandang jelik kat aku... huhuhu

erm... dia ada ke tak ha????

sempat lagi aku ngandu kat blog ek... yelah dah lama sgt tunggu... burink...

tuanpunyablog: antar email lah kat dia... kan?????

No comments: