Tuesday 21 April 2009

Widgets

luahan hatiku ketika ini... huhuhu

salam...

rasa burink pulak nak menulis apa2 hari ni... so, aku buat luahan perasaan jelah rini... abang khir ajak p tgk kete untuk abang suzari... hajat di hati nak ikut... tapi rasa cam malas pulak... duduk kat cni, at least, aku leh membaca sikit kan (yang penting niat, praktiknya, takpe kalau tak buat... kan???? kan????)...

dua tiga menjak ni, bila lepas jek jumpa pakwe, terasa macam sesak jek napas aku... sakit dada... taktaulah kenapa... setiap kali jumpa, aku paham apa yang dia nak... cumanya, bila aku nak terjemahkan kepada perbuatan, aku pasti akan stuck... jalan2 tadi on the way ke opis, terasa macam ilang dah segala mood aku nak buat phd ni... aku tak kata susah, tak adil pada mereka yang baru bercita2 nak buat phd ni... tapi, erm... tahlah... susah nak luahkan pada kata2... huhuhu... pakse jugaklah diri ni, sebab kebanyakan org2 yang dahulu dan selepas aku mendaftar, semuanya dah kutip data... aku ni??? terkontang kanting macam tu jugak... dahlah semalam aku kelentong pakwe aku dah dah buat semua yang dia nak, konklusi pada chapter LR, tapi aku buat dalam pikiran aku jek... huh!!!! teruk btol aku ni kan... tapi tulah, aku takde idea nak borak apa ngan dia... so, mulalah aku create drama swasta... cerita memacam... huhuhu....

nak cerita lain sebenarnya... aku nak ubahlah layout blog aku ni... sama jek warna ijo... burink... dah dekat setahun sama jek design nya... tdk blog zah, lawa plak... tak aci... kene ubah jugak ni... bila????? just wait n see...

tuanpunyablog: speechless....

2 comments:

Anonymous said...

psl tiba2 hilang semangat nk buat phd tu.biasalah tu..semua orang akan rasa give up.xpe at least bro ade byk kwn2 dan isteri dirumah yg bole share.kalau orang bujang mcm saya ni,cakap dgn dinding jela utk luahkan perasaan tension buat phd.dan satu lagi,parents saya bilang,bila kita hadapi masalah masa esp masa buat phd,kita kene byk berdoa minta tolong dgn Allah.minta tuhan mudahkan segala urusan semoga kita berjaya lepas segala ujian dan dugaan.

tuanpunyablog said...

en eninomus.. macam kenal jek... heheheh....

mekaseh atas nasihat yang diberikan... amiiiinnnn... moga makbul doa en eninomus... tapi biasalah, kengkadang jiwa ni tak tenteram... mecam dipikiran. huhuhuhu....