Friday 17 April 2009

Widgets

surat untuk syarikat 'tutttttttttt'

kehadapan syarikat yang bernama 'tuttttttt' (bahaya kalau letak nama sebenar, sat g aku jugak yang kene saman) yang sumbunk...

rasanya tidak terlambat untuk mengucapkan takziah kepadamu kerana telah berjaya menghilangkan seorang pelanggan yang dirasakan menipu syarikatmu. jangan kau keciwa sekiranya selepas ini, kau tidak akan ada bisnes lagi, kerana kurang meletakkan kepercayaan kepada pelangganmu sendiri. sungguh berlagak dirimu itu... apa kau pikir, aku menipu syarikatmu?

ko pikir syarikatmu bagus sangat? aku pun, sebenarnya berbelah bagi untuk membeli laptop tersebut. ko ingat, aku HADAP sangat ngan ko punya laptop? ko ingat, ko punya laptop tu, bagus sangat? murah sangat? huh!!!!! tak heran.... ada banyak lagi kedai yang menjual laptop yang bagus2 dan menawarkan harga yang rendah.... huh!!! tak hadaplah ngan laptop ko tu...

last but not least, ko ingat aku ni, khususnya, dan orang2 yang bukan daripada negara ko, tak mampu nak beli barang2 yang besar2 ke? aku beli beli tv sebesar alam kat sini, boleh jek guna kad kdt malaysia.... aku beli pinggan mangkuk ayun boleh jek pun pakai kad kdt malaysia... ko tu yang sumbunk, belagak, kunun takut aku menipu... huh!!! sepanjang aku idup, seingat aku, tak penah aku menipu dalam segala pembelian yang aku buat.... aku tau halal haram... huh!!! geram pulak aku....

tolong sikit yaaaa.... ingat kami tak mampu... huh!!!! eksen! belagak! angkuh! sumbunk! bio ko lingkup bisnes, takde langsung bisnes... lagi2 tengah gawat... aku jadi org pertama yang akan gelakkan ko guling2 kalau ko lingkup bisnes... padan muka... muahahahahahahahahahahahahahah (gelak jahat sambil menyumpah)

yang benar lagi membenarkan;
pelanggan ko yang ko kata menipu ko...

tuanpunyablog: paling tak suka kalau orang kurang mempercayai aku... huhuhu

2 comments:

terungceweng said...

awat jep?kompeni tue...takmau jual brg kat hang ka?

tuanpunyablog said...

erm... kempeni tu takmo terima kad kdt malaysia... takut kene tipu... cet!!! teruk betol... camanalah nak maju camtu kan...