Tuesday 16 June 2009

Widgets

prgress report lagik... aiseh!!!!

salam...

inilah kerja aku semianggu dua ni... tak abis abis meng'alter' progress report... ada jek yang salah... erm... 3x dah ni... pas ni kalau aku hantar balik, kalau kene betulkan lagi, taktaulah nak kata apa... tensen gak kengkadang, sebabnya, apa yang dia betulkan, kebanyakkan nya semuanya dia yang tulis... then bila aku tukar balik, pastu dia betulkan lagi... ayat yang sama, perenggan yang sama... aiseh... penat sioooottttt!!!! tapi nak wat camana kan... dah namanya boss, buat jelah... org kata, dengan boss jgn suka membantah.. kalau dia murka, lagilah payah...

hopefully lepas ni takdelah dia nak betulkan lagi... amiiinnnnn....

la ni, tengah mencari perkataan yang seswai tuk menggambarkan model selain daripada model yang menggunakan komputer untuk mimic the real system... apa ek???? puas dah aku pk... dah banyak kali pulak tu aku tukar... asal dapat perkataan daripada bigboss, minggu depan nya, bila jumpa balik, mesti dia tanya aku balik, what do you mean by this word? huhuhu.... masuk ni dah dekat 6 kali aku tukar perkataan tu... haiyoooo.... payahnya nak cari perkataan yang seswai... buat dalam bahasa malayu kang, baru tau.... huhuhuhu...

rasanya macam tak sabar nak g workshop untuk simulation tu... sebabnya, bila dah nampak pasal simulation, lehlah aku blajar camana nak mimic real system dalam simulation... huh!!! nak harapkan aku blajar sendiri, alamatlah, sampai ke sudah aku takkan belajar... lagi2 pakai buku... lagilah aku tak paham... sekurangnya, kalau ada orang yang tolong ajar aku, kalau aku yang sedikit bengap ni tak paham, leh jugak tanya... kalau aku blajar ngan buku, aku nak blajar ngan sapa ye dak????

cuma lani, yang menjadi masalah aku, risau jugak kalau aku menjadi terlalu penat tuk travel.. yelah, jarak sini ngan warwick uni lebih kurang 150km, dua jam perjalanan... tu pun kalau tak jem.... kalau jem, lagi lama jugaklah... sebey2 masa p warwick sabtu lepas, kemungkinan besar jem tu mmg ada, coz depa ngan wat construction... daripada 3 lane, jadi 1 lane... aiseh... napalah time camni ko nak buat construction... huhuhu... nampaknya, seawal 6 pagilah aku kene bertolak... kursus pulak selama 5 hari... erm... silap2, balik terus terjelepok... pengsan sebab penat sgt...

nway, harap2 semuanya berjalan lancar... termasuklah pemahaman aku tentang simulation ni... maklum sajalah, knowledge zero.. nak buat pulak pakai benda yang aku haram tak tau... risau jugak kalau aku masih tak paham apa yang diterangkan... almaklum sahajalah, bahasa pengantar yang berbeza kan... lagilah payah nak paham... huhuhuhu

tuanpunyablog: ngah betulkan balik progress report untuk kesekian kalinya... huhuhu

No comments: