Monday 3 August 2009

Widgets

................................

salam...

aku baru jek pulang daripada scotland, alhamdulillah, takde apa2 masalah sepanjang perjalanan kami... syukur sesangat...

cumanya la ni, pikiran ku masih serabut lagi bila memikirkan pasal kereta aku yang satu tu... semalam, masa aku nak start, kete tu meragam lagi... aku dah kehilangan punca... maka baliklah dalam keadaan yang kecewa... sib baik abang ithnin tolong antar kan aku balik (menyusahkan org lagi)...

aku harap, pagi esoknya (ahad) aku akan kembali amik kete aku tu, dengan harapan dia akan sembuh seperti sediakala... malangnya, pagi2 lagi aku keluar dengan menaiki bus, sambil berdoa agar kete tu boleh hidup dan memudahkan aku untuk pindah secepat mungkin... tapi malangnya nasibku, bila cuba start, masih takleh jugak...

pulanglah aku dalam keadaan kecewa sekali lagi... sampaikan satu masa, tanpa sedar aku menitiskan air mata... sedih... taktau nak kata camana lagi... hilang punca... hilang arah... hilang pedoman... hilang kata2... banyak sebab air mata aku mengalir... satunya, sebab aku rasa, aku banyak bebankan org dengan masalah aku... yang mana, adalah buka diri aku untuk menyusahkan org lain... pinjam duit kat org, mintak org tolong hantarkan aku...

hati aku sentiasa berfikir... mungkin ini dugaan yang harus aku tempuh... apa yang doakan, agar, Allah kuatkan serta tabahkan hatiku dengan segala dugaan yang menimpaku... amiiiinnnnn...

tuanpunyablog: menangis dalam hati....

4 comments:

nerda said...

sabarla jep..simpati kat ko, tp xtau nak tolong camne..aku doakan sume akan ok after this..insyaAllah

Iskandar said...

ya akhi

'Allah burdens not a person beyond his scope.'

Al-Baqarah (2): 286

abg Ojan said...

bersabar , cekalkan hati , kuatkan semangat .. we know you can do it .. actually its not that bad .. dah try check batery kete??

tuanpunyablog said...

nerda: thanks... alhamdulillah... semuanya dah ok... berkat doa ko... mekaseh bebanyak...

akhi iskandar: thanks for the thought...

abang ojan: camana leh sesat kat blog saya ni??? erm... alhamdulillah.. semua dah ok.. rosak bukan sebab betri pun, sebab immobiliser yang kunun2nya bercirikan keselamatan... nyusahkan org btol... huhuhu