Wednesday 14 October 2009

Widgets

caption apa patut aku letak????

salam...

kengkadang tu rajin jugak aku blog walking... lagi2 time burink dan buhsan melanda diri ini...

tengah2 blog walking ni, tetiba terpandang satu blog, antusabun (sori ye antusabun, pinjam nama kejap, jangan saman tau), link daripada kanda kubib...

apa yang menariknya, ialah caption kat bawah tajuk besar dia, amarah...

pedia???? ha...

"Baca jangan nak emo-emo kat sini, gua takpe sebab ni blog gua..."

erm... agaknya, aku kene letak caption camni jugak kot, supaya org paham aku nulis bukan untuk orang lain, tapi aku tulis untuk aku... nak baca silakan, tapi kalau taknak, silakaaaaaaaaaaaaaaaaan............ beredarrrrrrrrrrrr (cara paling hormat).....

tuanpunyablog: karenah manusia.... tolan jolah...

No comments: