Monday 1 March 2010

Widgets

Moral of the story jenjalan Spain

salam...

1. Jangan berlagak boleh bawak belah kiri. Susah wooooo nak tukar mindset kita dari kanan ke kiri. Macam belajar tulis kembali.

2. Kalau tak besa bawak kete, jangan ngada2 nak sampai kat airport memalam buta. Jenuh nak kenal jalan. Ada tomtom pun rasa macam takde. Sebab banyak nak kene tengok. Kanan, kiri, tepi, depan, belakang. Tu blom campur kabus, asap, hujan, kete, roundabout n memacam lagi. Nampak jek macam senang, tapi bila start bawak… amik ko…. Jadi macam baru belajo bawak keto…

3. Bawak panadol bebanyak. Tak pasal2 demam macam aku kan susah. Pastu nak beli ubat pun, macam kene cakap ngan org pekak n bisu. Apa taknya, semua kene buat sign jek jadinya… lagi satu tak best, nak jenjalan pun jadi mandom. Pe lagi nak amik gambo bebanyak.

4. Tu jelah yang aku ingat… nanti kalau ingat aku tulis lagi… lagipun saja jek nak memenuhkan masa untuk mereka2 yang rajin menjengah ke blog aku... wahahahahahahaha....

tuanpunyablog: mantapppppp (apa yang mantap???? tah, aku pun taktau.....)

No comments: