Thursday 10 February 2011

Widgets

pesbuk peneman...


assalamualaikum...

kalau boring2, gambar2 yang ada kat pesbuklah aku layan... teringat lak kat depa ni semua... apalah agaknya depa tengah buat kan.... erm...

nway, aku perlu bersyukur sepatutnya.... bukannya merintih bagai... aku kira beruntung jugak, sebabnya, mereka masih berada satu alam dengan aku... alam dunia... bayangkan, kalau mereka berada dialam lain... lagilah rindu separuh mati... jasad jek idup, jiwa mati... nauzubillah...

sekurang2nya aku hidup dizaman moden ni, boleh jugak dengar suara, tgk gambar, bercakap2 dengan dorg... kan... bayangkan kalau hidup zaman dulu, mau taktau apa2 berita... pakai telegram jek kan...

kesimpulannya, jgn pandang kita jek yang susah... org lain ada lagi susah ngan menderita... kan?????

tuanpunyablog: melayan sinar sambil ngimbas kenangan lalu...

tuanpunyablog: cekalkan hati... kuatkan semangat...

No comments: