Friday 25 February 2011

Widgets

salah paham

assalamualaikum....

pepagi bangun, terbaca post kat pesbuk salah sorang kwn aku masa sekolah kat samttaj dulu...

A: Hello, can I speak to Mr M please?
F: He's enganged. Can you call back later?
A: ehh, I tot he's still single. Dapat orang mana?

gelak besar jugak aku. daripada mata kuyu pas terbangun, terus jadi segar bugar, bulat... pastu, bila pk2 balik, tak baik aku gelakkan A tu. sangka baik... maybe masa tu dia tak pk apa2... biasalah, bukan 'mak lidah' kita kan... sebab tu jadi kompius sekejap. lagipun, apa bezanya aku ngan A tu kan... macamlah terer sangat English aku ni... blajar english dari darjah 1 sampailah master, dok plak kat UK 3 tahun, tapi hampeh!!! stilll gagap jugak bila cakap... ceh!!! gelakkan org... tak sedar diri!!!!

tuanpunyablog: nak masuk poster ke taknak???

No comments: