Tuesday 15 February 2011

Widgets

wajah2 yang kurindu

Assalamulaikum...

just to share perkembangan terbaru wajah2 yang ku rindu.... laporan daripada aziszah selamat...

Ilham dengan adik2 nya masih macam tu jugak... kengkadang ok, kengkadang kurg ok... tapi biasanya, bila aku kol, tanya adik mana, adik tdo... napa tak tolong ummi jaga adik, iam (sebutan e...am) men batasita... erm... bilalah dia nak pandai sebut bebetul ni...

*this is iman nur IZZAH. camana aku tau? sebabnya, zah dah tulis yang ni izzah masa antar gambar tu... so, aku ikut jelah... tapi bila tgk gambar kat bawah ni, rasa cam sama jek. erm... nak wat camana... muka dah seiras... cuma kalau nak bezakannya, tgk bentuk muka... izzah ni nampak bulat n empat segi sikit....

*this is iman nur IFFAH. cuba tengok gambar kat atas tu, nampak yang ni mukanya panjang sikit kan??? ha, tulah perbezaan nya.... lain2 perbezaan, erm... ntah!!!!
*this is iman nur ILHAM. makin besar, makin banyak ragamnya... tapi sian, sebab takde kwan... ada pun, kalau sepupu sepapatnya balik... kalau tak, mainlah sorg2, lari sorg2, makan sorg2... makannya, pulut makwan nya... nasi? hampeh... patutlah kurus... rindu plak nak bercakap ngan ilham ni...
ada sorg lagi wajah yang kurindu... tapi, disebabkan masalah teknikal, maka aku takleh nak haplod kat sini... takpelah... len kalilah ek...
tuanpunyablog: stuck again, produk yang aku sendiri cipta, aku sendiri tak reti nak guna... aiyark!!!! die la... die la....

No comments: