Friday 13 May 2011

Widgets

alahai anak bujangku....

assalamualaikum wbt;

petang tadi (waktu malaysia) parcel yang aku antar, mostly banyak baju kembo ngan seluar track aku, dah sampai. alhamdulillah... takde benda yang hilang. antara barang yang aku antar, termasuklah winter jacket si ilham ni...

sms daripada zah menceritakan perihal gambar di atas...

"Ilham masa bukak2 sebuk nak cari thomas. tengok takde, terjumpa jaket dia ni. terus dia pakai sekali ngan glove masa nak p kedai kopi sebelah umah. katanya,

'e'am nak pakai, kejap lagi snow nak turun.'

kebetulan pulak langit tengah gelap masa tu..."

terus tergelak besar aku, mujurlah dalam opis takde orang (kalau ada orang pun, maybe aku tak pasan)....

ilham... ilham... banyak sungguh akalmu....


tuanpunyablog: kita makan ikan bilis ngan timun jelah ye ptg ni.... sapa suh malas masak???

2 comments:

Areej Torla said...

hahahha comel sungguh abg am, dah la pkai jacket spec hitam n crocs pastu bwk plastik pulak tu. plastik pisang goreng ke kepok lekor tu...sedapnyee...
comel sungguh gambar tu.

tuanpunyablog said...

hehehehehe.... hehari pepetang, p lepak sorg2 kat kedai kopi sebelah umah... berani lak tu... pastu psan memacam... katanya nak bagi ummi jugak... kueh tu... areej telah membuat tekak ini ingin sangat nak makan kepok leko... huhuhu