Sunday 19 June 2011

Widgets

maaf, salah tempat ni encik/cik/puan

assalamualaikum....

makin gelemer plak blog yang merapu ni.... asal ada entri baru jek, pengikut bertambah... asal ada entri baru jek, pengikut bertambah... pes of all, mekasehlah bebanyak naaa... sebab sudi menjengah tulisan aku yang tak seberapa ni... aku bukanlah penulis tegar, bukan juga penasihat tetap, bukan juga penjaja cerita, tapi aku ni penglipurlara (akronim tuk penghibur hati dikala duka lara).... hati aku jek... hati hangpa, taktaulah cheq lagu mana....

nway, sesaja jek nak menulis benda ni.... ada kaitan jugak sebenarnya....

pagi tadi, bangun pagi, sesaja jek aku menilik blog aku ni... tengok sapa yang melawat, berapa yang melawat, sumber dari mana yang dorg melawat (en terungceweng sahabat lama, aku kene award hang ni sebab hang tolong menggelemerkan aku).... bukan nak tunjuk aku ni gelemer (hangpa tak baik bughuk sangka ngan cheq).... tapi nak tunjuk sumber mana depa bleh detech blog aku ni.... ada dua gambar dibawah... silalah tengok....




agak2 korg (tetiba leh jadi org Ki iL plak), kenapa aku letak ni?


tak dapat agak?


blur? takpe... takpe... sebab aku pun macam korang jugak...


meh aku nak ceritera (takmo gune cerciter, nanti ada org saman aku sebab plagiat) sikit....


cuba tengok kat gambar atas bawah sekali.... tak nampak? ok, cuba tengok gambar kedua (search keyword) yang bawah sekali tu.... nampak apa tertulis?????


kat situ tertulis 'kisah sex cikgu dengan murid sekolah rendah'...


tengok jek ni, terus aku tergelak beso.... aiiii..... manusia manalah yang mencari bahan ni... dan camanalah aku punya blog boleh tersesat dalam carian dia (aku rasa sebab entri aku cerita pasal ce'egu kot naaa).... mesti dia tension sebab bukak sambil berkata2 dan menyumpah (i guess)...


'ni cerita apa ni???? hampeh!!!! (aku cuba menyelami perasaan dia)'


maaflah encik/cik/puan (kene tulis semua, sebab taktau lelaki ke pompuan yang carik ni)... dah salah tempat dah ni... p cari kat tempat lainlah naaaa... mekaseh...


tuanpunyablog: sedang menahan telinga dengan sabar sebab laptop mengeluarkan bunyi2 yang mmg tak sedap langsung untuk didengar... isk... time2 genting camnilah dia buat hal....

No comments: